Користувачі послуг ПрАТ «ЗАПОРІЖЗВ’ЯЗОКСЕРВІС» у разі порушення їх прав, як споживачів фінансових послуг, мають право звернутися до:
Управління захисту прав споживачів Національного банку України через дистанційні канали, надіславши звернення
онлайн або на електронну пошту
nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму, чи надіслати листа разом із документами на адресу: 01601, м.Київ, вул.Інституцька,9 або зателефонувавши тел.:
0 800 505 240.
У зверненні потрібно розповісти суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги, зазначити інформацію про себе (прізвище, ім’я та по батькові; ваше місце проживання; електронну пошту та контакти).
Інформації має бути достатньо для обґрунтованого рішення НБУ. Більше про правила звернень громадян – в Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України.
Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, надіславши листа разом з документами на адресу: 69036, Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Маяковського, будинок 20-А; електронна адреса:
office@gudpss-zp.gov.ua або зателефонувавши тел.:
(061) 239-73-12
Електронне звернення можна подати на офіційному порталі Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області у розділі
Електронне звернення громадян