Якщо оплати проводилися на сайті, тоді зайти до Особистий Кабінет – Історія – вибрати дати з ... по .... (період, за який необхідно подивитися історію квитанцій) – Пошук. Вам будуть показані усі квитанції за той період, який був зазначений в пошуку.
Якщо оплата проводилася по Особистому рахунку – то відповідно до умов договорів з одержувачами коштів, якщо за реквізитами – на наступний день.
Якщо оплата була здійснена через сайт чи в пунктах прийому платежів ПрАТ "Запоріжзв‘язоксервіс", через банківські відділення і фінансових компанії, які підключені до системи прийому платежів ПАТ "Запоріжзв‘язоксервіс ", у стовпчику «Сума оплачена» відображаються результати всіх оплат за поточний місяць на даний момент. Якщо оплата проводилася через інші фінансові установи, то інформація про нарахування та заборгованость буде відображатися до наступного оновлення даних, тому що вона надається підприємствами-постачальниками послуг один раз на місяць.
Якщо в полі "Нараховано" вказані цифри зі знаком "-" – це означає, що виконано перерахунки і здійснено повернення коштів споживачеві. Неоплачені нарахування в наступних періодах відображаються в полі "Борг". Цифри в колонках "Борг / Переплата" і "Нараховано" обнуляються в останній день місяця о 23:59:59 за київським часом. Інформація про нарахування та заборгованості надається підприємствами-постачальниками послуг один раз на місяць. У разі виникнення питання щодо цифр нарахувань, наявності боргів необхідно звертатися безпосередньо до постачальників.
Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, або виникли додаткові питання звертайтесь за телефоном гарячої лінії 0800-406-407