Під час налаштування Особистого кабінету необхідно особовий рахунок додати в групу, після чого нарахування з'являється в таблиці. Якщо немає особового рахунку , то суму необхідно уточнити у дитячому садку.
7 числа кожного місяця.
Необхідно знати IBAN, ЄДРПОУ, текст призначення платежу.
Якщо є особовий рахунок дитини, то банківські реквізити не потрібні. Якщо немає особового рахунку , то суму і реквізити для оплати (IBAN, ЄДРПОУ) необхідно уточнити у дитячому садку.
Якщо оплати проводилися на сайті, тоді зайти до Особистого кабінету – Історія – вибрати дати з ... по .... (період, за який необхідно подивитися історію квитанцій) – Пошук. Вам будуть показані усі квитанції за той період, який був зазначений в пошуку.
Якщо оплата проводилася по Особистому рахунку – то відповідно до умов договорів з одержувачами коштів, якщо за реквізитами – на наступний день.
Якщо оплата була здійснена через сайт чи в пунктах прийому платежів ПрАТ "Запоріжзв‘язоксервіс", у полі «Сума оплачена» відображаються результати всіх оплат за поточний місяць на даний момент. Якщо оплата проводилася через інші фінансові установи, то актуальна інформація щодо сум заборгованості не буде відображатися до наступного оновлення даних, тому що вона надається підприємствами-постачальниками послуг один раз на місяць.
Якщо в полі "Нараховано" вказані суми зі знаком "-" – це означає, що виконано перерахунки і здійснено повернення коштів платнику. Неоплачені нарахування в наступних періодах відображаються в полі "Борг". Суми у полі "Долг/Переплата" та "Нараховано" оновлюються як тільки підприємства-постачальники послуг надають нові дані у поточному місяці. Інформація щодо нарахувань та заборгованості надається один раз на місяць. У разі виникнення питання щодо цифр нарахувань, наявності боргів необхідно звертатися безпосередньо до отримувачів коштів.
Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, або виникли додаткові питання звертайтесь за телефоном гарячої лінії 0800-406-407