В разі виникнення спірної ситуації, Платник/Отримувач переказів коштів має право звернутись до фінансової установи зі зверненням по суті питання, яке відповідає вимогам ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». З метою більш швидкого розгляду звернення, заявником можуть надаватись копії документів, які мають відношення до обставин по суті звернення. Розгляд звернень Платників/Отримувачів проводиться у відповідності до положень Закону України «Про звернення громадян».
|
|
Звертаємо Вашу увагу |
Здійснювати платежі в пунктах надання фінансових послуг з мінімальними витратами свого часу можна в період з 1 по 10 і з 25 по 30 числа місяця.
Здійснивши платіж, перевіряйте квитанцію та гроші не відходячи від робочого місця контролера-касира.
З питань обслуговування звертайтеся до офісу за адресою: вул.Покровська, 21 або за телефоном 213-88-87
|
|