Вхід до системи оплат online
Порядок вирішення спорів між фінансовою установою та Користувачем

В разі виникнення спірної ситуації, Користувач має право звернутись до ПрАТ «Запоріжзв’язоксервіс по суті питання, яке відповідає вимогам ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». З метою більш швидкого розгляду звернення, заявником можуть надаватись копії документів, які мають відношення до обставин по суті звернення. Розгляд звернень Користувачів проводиться у відповідності до положень Закону України «Про звернення громадян».

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

|

Пароль


 | Реєстрація

Забули пароль ?

Швидка оплата

Комунальні нарахування
До оплати приймаються:

visa and master card

Торгівельні марки:

Звертаємо Вашу увагу

Здійснювати платежі в пунктах надання фінансових послуг з мінімальними витратами свого часу можна в період з 1 по 10 і з 25 по 30 числа місяця.

Здійснивши платіж, перевіряйте квитанцію та гроші не відходячи від робочого місця контролера-касира.

З питань обслуговування звертайтеся до офісу за адресою: вул.Покровська, 21 або за телефоном 213-88-87

Приватне акціонерне товариство "ЗAПОРІЖЗВ'ЯЗОКСЕРВІС" Ліцензія НБУ №21/1036-рк від 05.06.2023р.
Місцезнаходження: 01033, м.Київ, Голосіївський район, вул. Жилянська, 72А, код ЄДРПОУ 22116499
E-mail: support@zss.zp.ua Телефон гарячої лінії: 0-800-406-407